Vi har det bra!

Eftersom jag är så dålig på att uppdatera så har jag tagit mig i kragen och bestämt mig för att i alla fall berätta att allt är som det ska och vi mår bra. Igen har visat intresse för Tetris ännu och det känns himla bra. Jag bävar för den dag hon ska flytta, många tårar kommer fällas då. Men samtidigt vill jag givetvis att hon ska få ett eget permanent hem, med människor och kattkompis som älskar henne högt och som förstår att en katt är ett liv, ett liv som man i kanske 20 år kommer ha ansvar för. Tyvärr är det anska många som inte förstår vad det innebär att skaffa katt. Men jag hoppas innerligt att Tetris kommer få ett bra hem på en gång så att hon slipper bli returnerad, som till exempel fina Ludda på katthemmet. :(

Kommentarer
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Nu har du chans att vinna 2 kg valfritt kattfoder ur Royal Canins sortiment. Kika in på vår blogg för att delta i tävlingen! Lycka till, kompis!



http://katthemmetkompis.blogg.se/2009/march/vinn-2-kg-kattmat-fran-royal-canin.html

2009-03-13 @ 18:15:24
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0