Update:

Tetris har kastrerats, hon var sig själv nästan på en gång, busig som vanligt helt enkelt :)

Vad mer har hänt då?! Jo, jag håller på att få kattorna att acceptera pellets. Jag är trött på att köpa dyr sand och sen sopa upp den från golvet. Pellets är dessutom mer miljövänligt. Just nu går det sisådär, en låda är endast fylld med sand. Den används mest. Den andra lådan består till 50% av sand och till 50% av pellets. Den kissar Tetris i ibland. Men inte Cikke tyvärr. Han är ju en medelålders gubbstrutt nu, så han kanske är svår att lära om. Men jag kämpar på. Köpte en 55L påse med pellets från foderbilen, skam den som ger sig!

Har ni sett att bloggen ser annorlunda ut? Det är Isabella som bloggar på akuthem.blogg.se som hjälper mig med designen. TACK! Kika in i hennes blogg, hon är också akuthem åt Stockholms katthem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0