Angående Tryggve

Tryggve är alltså en av nuvarande gäster på Stockholms katthem. Han är en superfin lite kantstött herre. Kantstött blev han mestadels av att han när han kom till katthemmet hade sönderkliad öronskabb som nu efter att den läkt ut satt sina spår i form av brist på päls.
I övrigt är han en mycket matglad kille. Går man förbi hans bur hoppar han upp på sitt toa-hus och ställer sig på bakbenen för att berätta att hans mage kurrar. Och kanske kurrar den, men mest av allt är det en himla söt mage han har. En vit alldeles perfekt rand smyckas den av.

Tryggve är go, han är en av favoriterna helt klart. Jag önskar att jag bodde lantligt, då hade jag kanske norpat honom från katthemmet. Tryggve vill nämligen kunna gå ut. Och ska man ha utekatt bör man bo lantligt, långt ifrån bilvägar och andra faror. Jag hoppas verkligen att han får flytta snart, han trivs inte alls på katthemmet. Det är litet och tråkigt och dåligt med mat, jag tror han tycker det. <3

I min lilla reklamkampanj för Tryggve tänkte jag lägga till lite foton av varierande kvalitet.


Söt va?








"MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!"


"Har du mat får du komma in till mig."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0