Volker the moviestar

Äntligen har jag filmat och laddat upp filmerna på youtube. Länk till mina youtubeklipp hittar du i högerspalten.
Ett misstag jag inte lär mig av är dock att filma på snedden. Typiskt! Laddade ner ett videoredigeringsprogram igår och rättade till problemet men då kan jag inte ladda upp filmerna på youtube för de gillar inte formatet. Orka! Näe, jag och ni andra får hålla huvudet eller skärmen på sniskan tills jag lärt mig filma rakt upp och ner. :) (Märk väl att jag lyckats med en film iaf)

Sex filmer allt som allt blev det, här kommer två av dem:


Sött va?


Kommentarer
Postat av: Amy

Svar:



Jaha okej det är så det fungerar! Det är bra att det finns människor som kan ta hem katter så och få dem tillbaka till livet och att de sedan kan få komma till ett fast hem.



Jag har själv varit med om att katter har fått avlivas för att en människa inte kan ta hand om den och det finns inget som gör mig så arg som det! Jag har alla tummar upp för personer som du!



Jag hade själv kunnat ställa upp på att ha ett akuthem men jag har redan tre små änglar och på gränsen för liten boyta. Dock har de en hel skog att springa i!



Jag följer gärna med er på era äventyr så du ligger i min lista på bloglovin! Kikade in på Volkers presentation på katthemmet också.



Lycka till er och Volker! Filmerna var jättesöta!

2009-10-19 @ 11:36:59
URL: http://bomuchu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0