Oj oj oj

Skäms över det dåliga bloggandet. Jag ska försöka bättra mig. Har ett par filmsnuttar med några av Katthemmets skyggare gäster som jag tänkt lägga upp. Jag är nämligen fadder till ett par katter som kommer från ett vanvårdshem från Värmdö. Samma ställe som Tetris kom från. Sex stycken svartvisa herrar som börjar tina upp. Vaje tisdag kväll sitter jag hos dem ett par timmar, fjäskar med godis och myntamöss :) Om ni vill titta på sötingarna på hemsidan så finns dem under "Vuxna katter på katthemmet". Volter, Vilmar, Villi, Volker, Vilbert och Vilgot heter dem <3

Här hemma bor "bara" min egna katt C.K. Vet inte alls när det kan tänkas flytta in någon ny akuthemskatt. Men jag lovar att berätta!

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag ska verkligen kika på filmerna. Behöver smarta tips till hur vi ska få våra "hyllvärmare" att tina upp. Vår Aurora har varit inne så länge och är fortfarande rädd..lilla gumman.



Jag kikar in här snart igen!

//Helen (www.kattinorr.se)

2009-06-13 @ 21:29:43
URL: http://kattakuten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0