Lycka till Tetris lilla!

Tidigare idag kom Katthemmets föreståndare hit och hämtade mig och Tetris. Vi åkte till Tetris nya ägare och överlämnade henne till dem. Tetris sprang och gömde sig ganska snart efter att hon blivit utsläppt ur buren, och efter kom hemmets befintliga katt Morris. De nosade på varandra utan att fräsa eller morra, vilket är himla bra :D

Det känns oerhört bra att Tetris fick flytta just till detta hem, med en busig kattkompis och två snälla och förstående människor. Jag är övertygad om att Tetris kommer få det himla bra där. Men visst känns det tomt här hemma, och visst gör det lite ont i hjärtat att lämna bort min gumma. Åt ostsmörgås helt ifred ikväll, ingen Tetris-tass försökte sno ost :S

C.K. tar det hela med ro, han låg och spann uppe i klösträdet hela kvällen, han kommer alldeles säkert sakna Tetris, men jag tror att han tycker att det är lite skönt med lugn och ro också :p Tills det kommer en ny katt förstås :)


Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Sv: Tack hjärtat! Vad skoj att du gillade den!



Kram

2009-04-19 @ 09:40:47
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0