Älskar alla katter men..

..jag har en förkärlek för stora, luggslitna, lite blyga/fräsiga/försiktiga/skygga hanar. Och nu finns det tre nya stiliga herrar på katthemmet. Alla tre passar mina preferenser till viss del. De är i varje fall stora hanar alla tre. Och Mirco är lite luggsliten, eller snarare "nossliten". Gert kommer från mina hemtrakter, nämligen Hässelby. Dessutom är han svartvit och har en vit strimma över nosen. Precis som C.K. Den tredje missen heter Tryggve och honom tog jag hand om när han först kom till katthemmet, då hade han kliat sönder sig pga skabb. Men av bilderna på katthemmet att döma har det läkt fint.

Vad jag vill säga är att jag är kär!!! Vissa katter känner man lite extra för. Så är det bara. Henry är en annan kisse som jag är lite förälskad i, han är otroligt härlig. Och Pumba, med sina lite speciella ögon. Jag hoppas verkligen han blir bokad snart, han har varit på katthemmet så länge.

Hur som helst, surfa in på katthemmet och beundra dessa kissar, och alla andra givetvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0